La Llagosta tindrà una pista de gel sintètic durant les properes festes de Nadal. La plaça d’Antoni Baqué acollirà aquesta pista de patinatge entre els dies 18 i 24 de desembre gràcies a una iniciativa de l’Associació de Comerciants i Serveis.
Aquesta nit a mor Joaquín Rodríguez Marín, que va ser regidor d’Esports de l’Ajuntament de la Llagosta entre els anys 1991 i 1995.
La Generalitat manté activat avui l’avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la conurbació de Barcelona, zona en la qual es troba el municipi de la Llagosta.
El Centre de Formació de persones Adultes de la Llagosta ha ajornat fins a una data encara per determinar la xerrada que preveia fer ahir sobre les malalties infeccioses.
Aquestes notícies les podeu sentir avui al podcast de l’informatiu Contrapunt, de Ràdio la Llagosta.