Egea: «Estem fent molta feina per la Llagosta»

0

Entrevista amb Mireia Egea, regidora i portaveu del grup municipal del PDECat a l’Ajuntament de la Llagosta. Egea explica que des del govern municipal s’està fent «molta feina per la Llagosta».