Actualitat Sabanza: “La Diada ha de ser una festa de tots els catalans» By Ràdio la Llagosta - set. 16, 2019 0 FacebookXPinterestWhatsApp Entrevista amb Jorge Sabanza, regidor i portaveu del grup municipal de Ciudadanos a l’Ajuntament de la Llagosta. Sabanza afirma que «la Diada de l’Onze de Setembre ha de ser de tots els catalans i no només d’una part».