Home Actualitat Sabanza: “La Diada ha de ser una festa de tots els catalans»

Sabanza: “La Diada ha de ser una festa de tots els catalans»

0

Entrevista amb Jorge Sabanza, regidor i portaveu del grup municipal de Ciudadanos a l’Ajuntament de la Llagosta. Sabanza afirma que «la Diada de l’Onze de Setembre ha de ser de tots els catalans i no només d’una part».

Exit mobile version