Home Actualitat Ruiz: «Treballarem per millorar l’accès i l’entorn del Besòs»

Ruiz: «Treballarem per millorar l’accès i l’entorn del Besòs»

0

Entrevista amb Marc Ruiz, regidor del grup municipal del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) a l’Ajuntament de la Llagosta. Ruiz assegura que el govern municipal treballarà «per millorar l’accés i l’entorn naural del riu Besòs».

https://open.spotify.com/episode/7pBX4NdL8YrE6gzvBcUpin?si=4M5zhYSvTuihwhbK7oPb_g

Exit mobile version