Actualitat Miguel: «Res no tornarà a ser com abans de la pandèmia» By Ràdio la Llagosta - març 15, 2021 0 FacebookXPinterestWhatsApp Entrevista amb Eva Miguel, regidora i portaveu del grup municipal de La Llagosta en comú + Llagosta (LLEC) a l’Ajuntament. Eva Miguel considera que després d’un any de covid-19 i d’estat d’alerta «res no tornarà a ser com abans de la pandèmia».