Especials Programes Passa-t’ho bé Pere Damián - 22 d'abril de 1996 0 Xavi Herrero. Xavi Herrero. Programa presentat per Xavi Herrero. Es va emetre a Ràdio la Llagosta el 22 d’abril de 1996.