Site icon Ràdio la Llagosta

Augmenta la relació telemàtica de la ciutadania amb l’Ajuntament

grafico onlineL’any 2016, la ciutadania de la Llagosta va fer 635 tràmits en línia a la pàgina web de l’Ajuntament (www.llagosta.cat). El 2015, se’n van registrar 270. Per tant, l’augment del 2016 respecte al 2015 ha estat d’un 235%. Els tràmits més realitzats pels veïns i veïnes de la nostra localitat el 2016 van ser la instància genèrica (703), l’ús d’equipaments (82), queixes, propostes i suggeriments (61), comunicació d’obres sense llicència (18), cita amb càrrec electe (18) i certificats de padró (13).

L’Ajuntament està preparant la nova seu electrònica del web municipal, que incorporarà un major nombre de tràmits en línia i noves funcionalitats com les notificacions electròniques i l’accés als tràmits de la ciutadania mitjançant la carpeta ciutadana. Per poder accedir a aquests serveis, serà necessari disposar d’un certificat digital, que permetrà identificar a la persona usuària. L’Ajuntament podrà expedir certificats a partir del mes de febrer, quan està previst que es posi en marxa la nova seu electrònica.

Pel que fa a les xarxes socials de l’Ajuntament, l’any 2016, la pàgina de Facebook va arribar als 2.010 seguidors, un 25% més que al 2015, quan n’hi havia 1.612. En total, es van publicar 873 entrades amb un impacte mitjà de 1.581 visualitzacions. El twitter de l’Ajuntament tenia, a finals de 2016, 1.819 seguidors, un 19% més que al 2015, quan n’hi havia 1.528. Es van publicar 585 tuits, amb un impacte mitjà de 353 impressions.

La entrada Augmenta la relació telemàtica de la ciutadania amb l’Ajuntament aparece primero en 08centvint.cat.

Source: 08centvint.cat

Exit mobile version