Jorge Sabanza, regidor del grup de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de la Llagosta, protagonitza avui l’espai d’entrevistes als portaveus municipals. Sabanza, que forma part de l’oposició, fa balanç del creixement que l’atur va experimentar a la Llagosta al mes de gener i afirma que «el polígon industrial està antiquat i que cal modernitzar-lo».
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.
