Sabanza: «El polígon està antiquat i cal modernitzar-lo»

0

Jorge Sabanza, regidor del grup de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de la Llagosta, protagonitza avui l’espai d’entrevistes als portaveus municipals. Sabanza, que forma part de l’oposició, fa balanç del creixement que l’atur va experimentar a la Llagosta al mes de gener i afirma que «el polígon industrial està antiquat i que cal modernitzar-lo».