Miguel: «El govern municipal ha estat poc valent durant aquest mandat»

0

Entrevista amb Eva Miguel, regidora i portaveu del grup municipal d’Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa (ICV-EUiA). Eva Miguel, que forma part de l’oposició, critica que la gestió de l’actual equip de govern municipal, format pel Partit dels Socialistes de Catalunya, el Partido Popular i el PDECat, ha estat «poc valenta» durant els quatre anys del mandat municipal que ara s’acaba.