Sabanza: «Sempre és positiu que la ciutadania faci propostes»

0

Entrevista amb Jorge Sabanza, regidor i portaveu del grup municipal de Ciudadanos a l’Ajuntament de la Llagosta. Sabanza afirma que «sempre és positiu que la ciutadania faci propostes».