Actualitat Segura: «La pandèmia ens ha mostrat les dues cares de la gent» By Ràdio la Llagosta - març 16, 2021 0 FacebookXPinterestWhatsApp Entrevista Cristina Sergura regidora i portaveu del grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a l’Ajuntament de la Llagosta. Segura afirma que «la pandèmia ens ha mostrat les dues cares de la gent, una solidària i una altra egoista».