▶️ La Colla Gegantera de la Llagosta va participar dissabte en la Trobada de Breda, per commemorar el trentè aniversari dels gegants d’aquesta localitat de la comarca de la Selva.
▶️ L’agrupació cultural gallega Alborada ha fet un balanç positiu de la trentena edició de la Festa de Santiago Apòstol, que es va celebrar durant el cap de setmana al Parc Popular.
▶️ L’Ajuntament inaugurarà demà la piscina d’estiu del Complex esportiu municipal el Turó. A partir de les deu del matí, hi haurà entrada gratuïta en franges de dues hores.
▶️ Avui parlem al Mossos d’Esquadra sobre com prevenir i actuar en casos de violències masclistes durant actes multitudinaris com les revetlles i les festes majors.
▶️ I el Club Esportiu la Llagosta ha celebrat durant el cap de setmana la primera edició del Torneig José Cerezo, amb la participació de més de 50 equips i uns 700 esportistes.





