Entrevista amb Jorge Sabanza, regidor i portaveu del grup municipal de Ciudadanos a l’Ajuntament de la Llagosta. Sabanza afirma que «la Diada de l’Onze de Setembre ha de ser de tots els catalans i no només d’una part».
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.
