🎤 Entrevista amb Jorge Sabanza, regidor i portaveu del grup municipal de Ciudadanos a l’Ajuntament de la Llagosta. En referència a l’aixecament parcial de les mesures per combatre la pandèmia, Sabanza considera que «la desescalada s’ha de fer», però que «està sent un descontrol».
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.
