Sabanza: «La desescalada s’ha de fer, però està sent un descontrol»

0

🎤 Entrevista amb Jorge Sabanza, regidor i portaveu del grup municipal de Ciudadanos a l’Ajuntament de la Llagosta. En referència a l’aixecament parcial de les mesures per combatre la pandèmia, Sabanza considera que «la desescalada s’ha de fer», però que «està sent un descontrol».